Prečo sa niektoré výrobky a myšlienky medzi ľuďmi rozšíria ako vírus? Prečo o niektorých výrobkoch hovoríme radšej než o iných?

To, o čom si ľudia rozprávajú, spôsobí, že isté myšlienky a zvyklosti sa akosi uchytia lepšie. To, čo si povieme medzi sebou, nás skrátka ovplyvní viac ako reklamná kampaň. Dokážete o vašom produkte vymyslieť také informácie, ktoré sa budú šíriť reťazovou reakciou? Profesor Jonah Berger vo svojej skvelej knihe (Contagious: Why Things Catch On) tvrdí, že je to vo vašej moci. Nezáleží na tom, či prevádzkujete malú reštauráciu, riadite korporáciu či prvýkrát kandidujete do funkcie miestneho úradu. Kroky, ktoré vášmu výrobku alebo myšlienke pomôžu natoľko, že sa stane vírusovou, platia univerzálne.

Neuveriteľné množstvo fascinujúcich informácií, ako urobiť z akéhokoľvek produktu, projektu a nápadu skutočnú pecku na trhu.

Kúpiť