e-mail

Čítať alebo nečítať maily cez víkend?

Rozložiť úlohy alebo viesť všetko sám? Aký má byť správny manažér? Sú manažéri, ktorí si myslia, že bez nich firma nepôjde a len oni vedia všetko urobiť správne. Potom je skupina ďalších, ktorí sa vedia obklopiť tými správnymi ľuďmi, ktorí tú prácu urobia za nich. Tak ktorá skupina je tá „správna“?

Nedovoľte, aby vám klienti povedali nie

Vysoká frekvencia zasielania e-mailových správ je stále najčastejšou príčinou odhlásenia sa príjemcov z mailingov. Prečo je tomu tak a ako tomu zabrániť?

Viete správne „mailovať“?

E-mailový marketing je čím ďalej tým viac vecou reputácie. Kľúčovým kritériom pre úspešné doručenie e-mailových kampaní príjemcom je obsah a validita vašich správ. Reputácia musí byť na prvom mieste, ak chcete, aby sa vaše správy dostali tam, kam chcete.

10 tipov ako správne na e-maily

Potrebujete sa lepšie orientovať a presadiť v biznise? Spoločnosť Mailkit, ktorá poskytuje e-mailové služby, pripravila prehľadnú infografiku s desiatimi tipmi, ktoré uľahčujú prípravu úspešnej e-mailovej kampane.

Zaujímavá kniha

Lacné fotoknihy

Do 3.6. 2020 bude platiť zľava na fotoknihy s pevnou väzbou vo formáte A4. A…
Ďalšie knihy

Čo sa deje

Psychológia v sebaobrane

Psychológia v sebaobrane - Ako sa rozhodovať a konať v situácii ohrozenia …
Viac eventov

Naši odborníci

Otestuj sa

Archív testov