1. Trávte čas s rodinou a priateľmi

Nezabúdajte na to, čo je v živote dôležité. Ak to preháňate s prácou, vyhoríte. Úspech je len protiváhou šťastia a blízkych vzťahov. Okrem toho, najlepšie nápady pochádzajú z oddýchnutej a šťastnej mysle.

2. Nechajte vaše podvedomie riešiť problémy

Niekedy prichádzajú nečakané objavy počas pasívneho myslenia. Odkloňte vašu pozornosť k niečomu inému, aby ste nechali podvedomie pracovať. Možno sa vám podarí nájsť riešenie problému počas cvičenia, šoférovania alebo dokonca spánku.

3. Premýšľajte o vašom výkone

Urobte si prehľad vo vašom výkone týkajúceho sa osobných aj profesných cieľov. Dokončili ste ich? Mohli ste niečo zlepšiť? Čo urobíte budúci týždeň inak? Dovoľte vášmu mozgu rozobrať si váš výkon, aby ste sa mohli z týždňa na týždeň zlepšovať.

4. Odpojte sa najviac ako je to možné

Mentálna prestávka od práce a digitálny detox vám dajú viac duševnej sily do nasledujúceho týždňa. Ak si môžete dovoliť odpojiť sa aspoň na jeden deň, urobte to! Určite to pocítite vo vašom výkone počas prvých hodín práce v pondelok.

5. Prečítajte si niečo

Čítanie niečoho, čo sa vám páči, je skvelým spôsobom, ako sa dostať do iného sveta, nasávať múdrosť a pomôcť zlepšiť seba a svoju prácu.

6. Vyspite sa

Aspoň v sobotu si nenastavujte žiaden budík. Pocit, že vás budia deti, ktoré sa už hrajú alebo si pýtajú raňajky, je omnoho lepší ako zvuk budíka, ktorý počujete každé iné ráno.

7. Uvarte si jedlo

Jednoduchý rituál varenia jedla vás núti spomaliť a naozaj sa spojiť s tým, čo jete. Počas týždňa, keď ste zavalení prácou, je ľahké niečo si rýchlo objednať alebo kúpiť, zjesť to a ísť. Nie je to však zdravé ani vďačné. Nechať si čas na prípravu jedla, ktoré je chutné a zdravé, je tiež skvelým spôsobom, ako sa spojiť s priateľmi a rodinou.